Oon nyt ottanut itselleni tavoitteen päästä parempaan kuntoon, oon koittanut tehdä näitä tälläisiä jo todella pitkään, mutta mun ongelma on se, että koitan saada tuloksia liian nopeasti liian lyhyellä ajalla ja sitten se tyssää siihen. 

Nyt oon asettanut itselleni uuden tavoitteen... VUOSI.

15.heinäkuuta.2013-15.heinäkuuta.2014 on se ''virallinen aika'' mutta olen jo nyt aloittanut sen kuntoilun silleen kunnolla!(: Äsken tein tunnin pituisen crosstrainer reenin ja olo on tosi hyvä! Hiki valuu, mutta niinhän se on tarkoituskin. Olen tehnyt lupauksen, että joka päivä teen vähintään 20minuutin urheilusuorituksen oli se sitten uintia, lenkki, crossaritreeni mikä hyvänsä, mutta kunhan jotain tekee. Se 20 minuuttia ei ole paljoa, mutta kun vuoden tekee sen vähintään 20minuuttia niin kyllä se siintä:) Tänään aion vielä tehdä toisen crossaritreenin(joko puolen tunnin tai tunnin jos jaksan), mutta tähän mennessä on tullut ''crossattua'' 9.8km, poltettua 365.9 kaloria ja aikaa tuohon kului se 59:30 

Olen tyytyväinen itseeni:) Hyvä minä ;D Nyt voi hyvällä omatunnolla vaan rentoutua ja fiilistellä noita ihania pilviä.

Teen sitten illemmalla sitä MINÄ-postausta (: 

 

-emmi